Khamis, 16 Julai 2009

BLOGGERS DI KOTA BELUD ...ORANG YANG SAMA...?

Saya amat berbangga apabila jumlah para blogger di Kota Belud semakin bertambah. Namun menjadi pertanyaan atau persoalannya kehadiran blogers baru ini menyebabkan rakan bloger yang lain dan aktif tiba-tiba menghilang begitu sahaja....Kemana kah rakan-rakan bloger ini...? Turut menjadi pertanyaan, mungkin kah orang yang sama atau memang orang lain?????

Seorang rakan blogers ada menghantar sms kepada saya yang menyatakan rakan-rakan blogers kita mula mencari "Kuda" lain pula. Tidak tahu lah kesahihanya...pendek kata tunggu dan lihat aje lah...

Cuma pada pendapat saya, kaedah seperti ini sebenarnya hanya merugikan kita. Pada saya semua ini hanya untuk merehatkan minda..ibarat membaca cerita-cerita lucu yang terkadang mempunyai "ISI" yang baik dan tidak lupa juga banyak yang lebih burukkkk....!




APA YANG PASTI KITA AKAN DI PUJI ATAU DI TERTAWAKAN...???? FIKIRKANNN...

5 comments:

BATU GADUNG 17 Julai 2009 pada 1:32 PG  

Salam,

saya fikir ada kemungkinan juga...

selamat...

DEPU-DEPU 17 Julai 2009 pada 2:09 PG  

salam..

saya rasa macam tu juga..

Datu pitung 17 Julai 2009 pada 11:48 PTG  

salam sdr paikankb

saya sependapat dengan saudara batu gadung dan sdr depu depu..mereka2 ini seorang yang penakut bertentangan dengan realiti..tapi kemungkinan juga mereka ini hanya menyembunyikan identiti semata mata hanya mahu menegur saudara/i bloger..menegur biar berhemah mgkn cara hemah tuk menegur inilah mereka buat tuk menjaga perhubungan..kritikan bukan lah asing dlm dunia blog.dia kritik dgn hemah,kita terimah dgn hemah jua..

kelapa mawar 19 Julai 2009 pada 6:46 PTG  

Salam Sdr paikankb..

Lama takberkunjung di blog saya..jemputlah kenduri ramai-ramai heheheh

Hati Seorang Wanita 20 Julai 2009 pada 8:37 PTG  

A'kum...

sdra paikankb yang amat dilindungi oleh Jbt Hidupan Liar...silalah bagi komen mendalam kat calon cadangan saya yang latest..

Catat Ulasan

pesanan

Penafian:Penulis blog paikankb tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan, Segala komen atau ulasan, fakta berunsur hasutan yang dialami kerana melayari atau menggunakan maklumat dalam blog ini.

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP