Isnin, 18 Mei 2009

PENANTI DALAM "PENANTIAN"

Tidak menjadi kejutan besar buat kita apabila Umno/BN tidak meletakkan calon di Penanti. Saya dapat mengagak dari awal lagi bahawa keputusan ini pasti akan diambil oleh PM kita. Namun timbul sedikit pertanyaan kepada kita soal tindakan Umno/BN ini. Apakah alasan yang PM kita berikan merupakan alasan yang kukuh untuk Umno/BN tidak bertanding di Penanti? mungkin juga Umno/ BN sebenarnya tidak berjaya mendapatkan calon yang benar-benar boleh "fight" dengan calon PKR di Penanti? Atau boleh jadi juga Umno/BN sudah mengetahui bahawa hanya kekalahan yang akan menanti mereka di Penanti?. Ataupun ini hanya merupakan strategi Umno/BN, Mungkin sebenarnya mereka dah ada calon yang akan diketengahkan cuma bukan menggunakan mana-mana tiket atau kapasiti mana-mana komponen BN???. (PENANTI DALAM PENANTIAN)


Namun semua tindakan ini pasti ada alasan atau sebab musabab utnuk Umno/BN mengunapakainya. Saya terpanggil sebenarnya untuk bertanya kepada rakyat malaysia amnya, adakah PM akan turut mengambil tindakan yang sama andai DUN Perak berjaya dibubarkan???? Beranikah tidak semua ada jawapannya tetapi tunggu dan lihaat lah........ YANG BENAR ITU PASTI AKAN MENANG.

0 comments:

Catat Ulasan

pesanan

Penafian:Penulis blog paikankb tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan, Segala komen atau ulasan, fakta berunsur hasutan yang dialami kerana melayari atau menggunakan maklumat dalam blog ini.

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP