Sabtu, 23 Mei 2009

ITULAH HAKIKATNYA...

Merujuk kepada keputusan mahkamah rayuan semalam dengan mengembalikan "kerusi empuk" perak kepada Umno/Bn merupakan satu tamparan hebat kepada PR dan penyokongnya. Namun sebagai sebuah negara yang mengamalkan sistem demokrasi berperlembagaan dan mungkin ada yang mengatakan juga sebagai "demokrasi terpimpin" telah membuktikan bahawa "keadilan" tetap akan datang bergolek yang penting rajin dan tekun.


Sebagai pemerhati kepada keadaan yang mesti diperhati, saya berpendapat dan juga mungkin sependapat dengan mereka-mereka yang mempunyai dan boleh memberi pendapat"Pembubaran DUN perak adalah langkah yang terbaik dan adil". Apapun bergantung kepada "Pelakon-pelakon yang terlibat"..... Cuma apa yang perlu ditakuti apabila para penonton sudah bosan dan muak dengan "skrip" dan "lakonan" yang sama setiap hari.... Sediakan duit sebelum membeli payung....!

Allah sentiasa bersama-sama dengan orang yang sabar dan berjuang demi keadilan.

0 comments:

Catat Ulasan

pesanan

Penafian:Penulis blog paikankb tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan, Segala komen atau ulasan, fakta berunsur hasutan yang dialami kerana melayari atau menggunakan maklumat dalam blog ini.

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP